2014. január 19., vasárnap

Like button a bloggerre...

A mai napom teljes egészében arra ment rá,hogy szerettem volna a bejegyzések alá facebookos like buttont tenni...rengeteg leírást találtam,csakhogy mind régebbiek..vezérlősablon kibontása,stb...Ilyen már nincs,újítottak azóta.Az odáig rendben volt,hogy belemegyek a HTML szerkesztésbe,de az istennek nem találtam azt a részt,ahová be kellett volna illesszem a kódot...Na ekkor jöttem rá,hogy néhány helyen az oldalsávban pici háromszögekkel még kiljebb lehet azokat a kódokat nyitni...Aztán rákattintva az ugrás a modulra ikonra kicsit szűkíthetjük ezt a részt.Ha jól emlékszem,egymás után kétszer is van több kibontható kód még,nyilván a második adganál találtam meg azt a részt,ahol felfedeztem kétszer is azt a kódrészletet,amit kerestem előzőleg,viszont csak egy helyen találtam,és oda hiába tettem,nem működött...sőt,másik két kódról is írtak,annál sem...
Egy kép a kis háromszögekről:










Tehát,megtaláltam a két zöld színű kis kódot,(a képen rajta lesz,mit,nem írom le,mert talán nem is jeleníti majd meg),ezután mentem a hivatalos oldalára a facebook-nak,ahol generálhatsz kódot:
https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button#_=_
 Igenám,csakhogy kiderült,csak magát az oldalt osztja meg,illetve
 like-olod...kerestem tovább....


A képen ot van a kód,amit keresned kell,de mindjárt teszek még be egyet,hogy lássátok is,miről írok:-)




Végül ezen az oldalon bukkantam rá arra kódra,ami működik is rendesen:
http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/10/bloghelp-facebook-like-gomb.html
A kódot betettem egy word-be,:LETÖLTÉS>>>

Az alábbi képen a két data:post.body kód látszik nekem csak itt működött,igaz a kód már nem jó közötte,de nem fotózom újra,úgyse az a lényeg:-)
Ha beillesztetted a kódot, nincs más dolgod,mint menteni:Sablon mentése!

Nincsenek megjegyzések: